برنامه تجزیه و تحلیل ساختاری  ™FRPpro یک بسته نرم افزاری پیشرفته برای طراحی، تجزیه و تحلیل، و مرجع برای تقویت و تقویت پلیمر تقویت شده فیبر (FRP) است. نرم افزار مهندسی ما ترکیبی از معادلات اساسی با محاسبات قدرتمند در محیط مهندسی سبک ساده و آشنا با صفحه گسترده کامپیوتر است. داده ها در یک فرمت ساده ارائه می شوند که به دستورالعمل های طراحی توصیه شده قابل درک و آسان می باشد. به طور فرضی حالات می توان به راحتی اعمال می شود. استفاده از FRPpro ™  آسان است و به طور کامل بر روی ویندوز XP، ویستا، ۷ و یا ۸ دستگاه اجرا و پشتیبانی می شود.

محاسبات مهندسی به دنبال الزامات کد و توصیه های کمیته بتن آمریکایی (ACI) کمیته ۳۱۸، ساختمان ساختمان بتن ساختمانی و ۴۴۰، تقویت تقویت پلیمر تقویت شده فیبر است و نتیجه صدها ساعت توسعه است که توسط ۲۴ سال تجربه مهندسی حمایت می شود.

برنامه تجزیه و تحلیل ساختاری ™FRPpro برای طراحی تقویت FRP و راه حل های تقویت بر اساس راهنماهای طراحی ACI 440 است. این برنامه عمدا به دنبال راهنمایی ACI است، به طوری که مهندسین آشنا با طراحی بتن مسلح یا سنگ تراشی بتوانند به سرعت درک کامل از مراحل طراحی FRP، محدودیت ها و شیوه های توصیه شده برای طراحی راه حل های تقویت FRP ایجاد کنند

نرم افزارمحاسبات FRP pro
نرم افزارمحاسبات FRP pro

برنامه مهندسی ساخت و ساز و مهندسی عمران ماژول های محاسباتی یکپارچه است که به مهندس در فرآیند تصمیم گیری در طول یک مطالعه طراحی و یا ارزیابی و یا تقویت FRP کمک می کند. صفحات گسترده شده استفاده از نرم افزار را راحت تر می کند، راه حل های سریع برای بسیاری از مشکلات مهندسی را با استفاده از اولویت ها، همبستگی تجربی، داده های تجربی، قوانین شستی و راه حل های عددی معادلات محافظت ارائه می دهد. محصول نرم افزار نتیجه سال ها تجربه و تخصص از منابع مختلف مهندسی است.

علاقه مندان به طراحی FRP در زمینه محاسبات برای دریافت این نرم افزار میتوانند به لینک زیر مراجعه کنند:

لینک دانلود : FRPpro™ Engineering Calculator

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با تکنوپل