Haydale تجهیزات گرافن برای پهپاد جونو

Haydale پیشگفتار گرافن پیشرفته را برای Juno، که یک وسیله نقلیه بدون سرنشین (UAV) با پوسته کامپوزیتی ۳ متری که در روز آینده در نمایشگاه Farnborough Air Show 2018 نشان داده خواهد شد، فراهم کرده است.

مواد Prepreg، توسعه یافته توسط Haydale، دارای ارزش بالقوه برای بدنه و بال در برنامه های کاربردی تراز هوایی و حتی تراز بالاتر فضایی، به خصوص برای بازار هواپیماهای بدون سرنشین سریع در حال گسترش است و در دراز مدت بخش تجاری فضایی. با استفاده از نانو ذرات کاربردی شده در رزین های اپوکسی، هدایت الکتریکی کامپوزیت های تقویت شده فیبر برای محافظت از ضربه رعد و برق بسیار بهبود یافته است، در نتیجه موجب صرفه جویی در وزن و از بین بردن برخی از پیچیدگی های تولیدی شده است.

Haydale می گوید پروژه یونو، به رهبری دانشگاه مرکزی لنکشایر (UCLAN)، یک تظاهرات ایده آل برای پایداری مواد پیش دقت برای برنامه های کاربردی ساختاری و توانایی ساخت قطعات با استفاده از روش های تولید کامپوزیت سنتی بوده است. تحولات بیشتر در حال انجام است تا تکرار بعدی مواد حفاظت از رعد و برق بر اساس این prepregs افزایش نانو کربن انجام شود.

مزایای عملکردی:

این فن آوری همچنین دارای مزایای عملکردی برای طیف وسیعی از برنامه های کاربردی و صنایع از جمله توربین های بادی دریایی بزرگ، دریایی، نفت و گاز، و الکترونیک و سیستم های کنترل است.

Haydale با تیم مهندسی هوافضا در دانشگاه مرکزی لنکشایر، مرکز تحقیقات پیشرفته شفیلد و مؤسسه گرافن ملی دانشگاه منچستر برای توسعه وسیله نقلیه بدون سرنشین، که شامل باتری های گرافین و قطعات چاپ شده با ۳D نیز بود، کار می کرد.

Ray Gibbs، مدیر عامل شرکت Haydale، می گوید:

“ما خوشحال هستیم که بخشی از تیم پروژه باشیم.” جونو توانایی و مزیت استفاده گرافن را در مواد کامپوزیتی به طور کامل در مواد کامپوزیتی پراکنده کرد تا مسائل کلیدی مواجهه بازار را کاهش دهد، مانند کاهش وزن به افزایش دامنه، مقابله با ضربه ی رعد و برق و حفاظت از پوست های هواپیما در برابر یخ زدن. “

David Banks رییس شرکت Haydale می گوید:

“آشکار شدن این هواپیما نشان می دهد که چگونه گرافن می تواند برای صنعت هوافضا مفید باشد، و تاثیر بالقوه تجاری گرافن در این بازار ظرفیت قابل توجهی را در بر می گیرد،”

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با تکنوپل