Covestro معرف نام تجاری برای کامپوزیت های ترموپلاستیک

Covestro جسورانه رو به پیشرفت و توسعه است و بازاریابی کامپوزیت های ترموپلاستیک فیبر تقویت شده کربنی (CFRTP) خود را با معرفی Maezio به عنوان نام تجاری دنبال می کند.

 

این مواد در جهان در حال گسترش و تقاضای رو به رشد هستند به علت مقاوم بودن و سبک وزنی آنها است که به حفظ منابع و انرژی کمک می کند. از پویایی و صنایع الکترونیک تا کالاهای مصرفی و محصولات پزشکی، انتظار می رود که تولید کنندگان و تامین کنندگان بخشی از قابلیت های پیشرفته کامپوزیت های پیشرفته و همچنین از راهکارهای مقرون به صرفه تولید Maezio بهره مند شوند.

دیوید هارتمن، مدیر عامل شرکت CFRTP می گوید: “این برند به ما هویت روشن و قوی برای گسترش تخصص ما در کامپوزیت های گرمانرمی می دهد. “ما معتقدیم که نام تجاری جدید واقعا می تواند محصول نسل های مختلف را در صنایع با ارائه ترکیبی از ساخت و ساز سبک وزن، نقاط قوت خاص و اتمام در مقیاس غیر قابل دسترس از طریق مواد پیشرفته امروز به ارمغان بیاورد.” مواد کامپوزیتی بر پایه کربن پیوسته یا الیاف شیشه ای آغشته به پلی کربنات، پلی اورتان گرمانرم (TPU) یا سایر رزین های گرمانرم است.

از این قطعات، Covestro تولید نوارهای تقویت شده و دو طرفه را در سایت تولیدش در Markt Bibart آلمان برای پردازش بیشتر توسط مشتریان تولید می کند. با قدرت، نور و زیبایی شناختی، این اجزا می توانند به تعداد نامحدودی از محصولات اضافه شوند و به طراحان فرصت های جدید خلاقانه ای را ارائه می دهند. کامپوزیت های Maezio برای تولید انبوه مناسب هستند.

آنها می توانند با ابزارهای گرمادهی موجود با نرخ بهره بالا و زمان چرخه کم، حرارت داده شوند. این مهم است که مقیاس های تولیدی می توانند در حدود میلیون ها قسمت در سال باشد. دیگر تکنولوژی های تولید مانند قالب گیری تزریقی ترکیبی، نوار گذاری خودکار UD و قرار دادن فیبر خودکار می توانند به راحتی یکپارچه شوند.

به عنوان کامپوزیت های ترموپلاستیک، محصولات Maezio در پایان عمر مفید آنها می توانند بازیافت شوند. Covestro گزارش می دهد Maezio علاقه به بخش های گوناگونی مانند صنعت برق و الکترونیک، تجارت خودرو، تولید کنندگان لوازم خانگی و تولید کنندگان مبلمان، تکنولوژی پزشکی، تولید کنندگان محصولات ورزشی، تولید کنندگان کفش و صنعت چمدان را دارد.

Haier، بزرگترین برند سفید در جهان، یک سیستم تهویه مطبوع با نام تجاری Casarte را راه اندازی کرده است که از Maezio برای مسکن اصلی این محصول استفاده می کند. در دنیای کفش، کامپوزیت ها برای کمک به تولید لباس های ورزشی چینی کمک کرده اند تا کفش های ماراتن سبک تر و قوی تر را که به نفع ورزشکاران و دوندگان اوقات فراغت باشد. لپ تاپ های سبک و بسیار نازک با اثرات سطحی جدید اپتیک، یک برنامه کاربردی بالقوه برای CFRTP هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با تکنوپل